Poppe, Kaate, Danze
 
text auf hochdeutschtext op kölschhörprobe
 
Arrogant, stinkfaul schläch jelaunt, en jroßes Maul
affjewichs, kleinkariert von Jeburt an schon borniert
Fies, hungsjemein wenn Jefahr droht klitzeklein
ordinär, banal ohne jegliche Moral

Poppe,Kaate, Danze dat kannste,
dat kannste Poppe, Kaate, Danze dat kannste

Karrsch un klamm immer am Nörjele dran
op einem Auge bling un et Fähnche im Wind
Mit d'r Schnüss janz schnell im Kopp nit wirklich hell
in d'r Küch Laminat un im Wunnzimmer Brokat

Poppe, Kaate, Danze....

Katholisch om Papier Weihwasser un Bier
kromm bis in die Knoche un su manches Hätz jebroche

Poppe, Kaate, Danze....

Die Mädche He Us Kölle lyrics

Mädche jit et üverall doch bisher nie minge Fall
Mädche, die nur schön sin wollt ich nie - nä ich will mih!

Vill schöne Mädche han ich schon jesin
Doch die ich söke, muss janz anders sin
E Mädche, dat e Hätz vür jede Jeck hät
Und doch nit immer dat määt wat dä Kääl säät
Jo, su e Mädche muss et sin eins he vum Rhing

Jo, die Mädche he us Kölle wesse immer wat se wille
Su e Mädche moss de han jo dann bes de jlöcklich dran
Jo, den Mädche he us Kölle dänne kannste nix verzälle
Su e Mädche he vum Rhing dat luurt dir en et Hätz eren

Mädche us Kölle jevven wat se hann
Ävver su einfach küss de do net dran
Kölsche Mädche sage wat se denke
Jonn och af und zo jään eine drinke
Jo, su e Mädsche moss et sin eins he vum Rhing

Jo, die Mädche ...

Doch jenau su jot jelonge sin am Rhing die kölsche Jonge
Jon die och ens jään allein se kumme immer widder heim
Losse sich och nix verzälle von dä Mädche he us Kölle
Denn et jit drei Daach am Rhing
Wo och die Mädche Räuber sin

VIVA COLONIAVIVA COLONIA
  
Met ner Pappnas gebore dr Dom en dr Täsch,Mit ner Pappnase geboren, den Dom in der Tasche
han mir uns jeschwore: Mer jon unsre Wäächhaben wir uns geschworen: Wir gehen unseren Weg
Alles wat mer krieje künne, nemme mer och met,alles, was wir kriegen können, nehmen wir auch mit
weil et jede Augenbleck nur einmol jitt.....weil es jeden Augenblick nur einmal gibt.....
  
Mer jon zom F.C. Kölle un mer jon zom KECWir geh'n zum FC Köln und wir geh'n zum KEC
Mer drinke jän e Kölsch un mer fahre KVBWir trinken gern ein Kölsch und wir fahren KVB
Henkelmännche – Millowitsch, bei uns es immer jet lossHenkelmännchen - Millowitsch, bei uns ist immer was los
Mer fiere jän, ejal of klein of jroß – wat et och koss'!Wir feiern gern, egal ob klein oder groß - was es auch kostet!
  
Da simmer dabei ! Dat is prima! VIVA COLONIA!Da sind wir dabei! Das ist prima! Viva Colonia
Wir lieben das Leben, die Liebe und die LustWir lieben das Leben, die Liebe und die Lust
Wir glauben an den lieben Gott und hab´n noch immer Durst.Wir glauben an den lieben Gott und hab´n noch immer Durst.
  
Mer han dä Kölsche Klüngel un Arsch huh – su heiß´ et he!Wir haben den Kölsche Klüngel und Arsch hoch - so heißt es hier!
Alaaf op Ruusemondaach un Aloah CSDAlaaf auf Rosenmontag und Aloah CSD!
Mer sin multikulinarisch - mer sin multikulturellWir sind multikulinarisch - wir sind multikulturell
Mer sin in jeder Hinsicht aktuell – auch sexuell!Wir sind in jeder Hinsicht aktuell - auch sexuell!
  
Da simmer dabei ! Dat is prima! VIVA COLONIA!Da sind wir dabei! Das ist prima! Viva Colonia
Wir lieben das Leben, die Liebe und die LustWir lieben das Leben, die Liebe und die Lust
Wir glauben an den lieben Gott und hab´n noch immer Durst.Wir glauben an den lieben Gott und hab´n noch immer Durst.
  
Mer lääve hück - nit murje, zo schnell verjeiht die ZiggWir leben heute - nicht morgen, zu schnell vergeht die Zeit
L.M.A.A. ihr Sorje - mer lääve dä AugenbleckL.M.A.A. ihr Sorgen - wir leben den Augenblick
  
...un dä es jenau jetz´ !... und der ist genau jetzt!
  
Da simmer dabei ! Dat is prima! VIVA COLONIA!Da sind wir dabei! Das ist prima! Viva Colonia
Wir lieben das Leben, die Liebe und die LustWir lieben das Leben, die Liebe und die Lust
Wir glauben an den lieben Gott und hab´n noch immer Durst.Wir glauben an den lieben Gott und hab´n noch immer Durst.
  
Da simmer dabei ! Dat is prima! VIVA COLONIA!Da sind wir dabei! Das ist prima! Viva Colonia
Wir lieben das Leben, die Liebe und die LustWir lieben das Leben, die Liebe und die Lust
Wir glauben an den lieben Gott und hab´n noch immer Durst.Wir glauben an den lieben Gott und hab´n noch immer Durst.